Vezérmű-láncot cseréltem. Morse 82RH2015-138 vezérműlánc, 19310 Ft
Szelephézagokat kellett állítanom ( a szívószele hézagok közel nullán, a kipufogó szelephézagok nagyok voltak.) . Minden szelep alá új lapka kellett. 500Ft/db.
Szelepfedél tömítés csere, Athena 082-73 szelep fedél tömítés készlet, 7200 Ft
Porlasztót szétszedtem, kipucoltam, így megszűnt a toló üzemű durrogás. (cut off valve járat volt eldugulva.)
Olajcsere 7 000 Hűtőfolyadék csere 1 500
Hátsó fékbetétek csere 7 000
Kuplung bowden-bél csere (én lágyforrasztottam, egy évet ki szokott bírni. 1 000
A jobb oldali tökéletlen tűzkarika okán próbáltam a kipufogó leömlőket leszedni, de nem sikerült egyhetes áztatás után sem, tehát így maradnak.
2019 tavaszán egy kanyar utáni kigyorsításkor elszakadt a lánc, a hátsó kerékre tekeredett és rosszabb volt mint a satufék.
Szerencsére a mögöttem érkező kamioon még éppen ki tudott kerülni. A hátsó kerék nem mozdult, a motort tolni sem tudtam,
csak elcibáltam az útról. Utánfutóval kellet a gépet hazaszállítani. Ezt a szégyent! A lánc nem a patentszemnél,
hanem egy gyári kötésnél szakadt el! Pár dolgot cserélnem kellett a motor hátulján..
Kattints a képre............
^^ Vissza a tartalomjegyzékhez